ELVIS COMPUTER   Bejelentkezés | Regisztrál    

2018 December 19, Szerda 10:56:17    

    Főoldal    Garancia Személyes beállítások  |  Kosár tartalma   |   Pénztár   
  Kategóriák  
  Gyártók  

  Gyorskeresés  
 
Ide kell beírni a keresett cikk nevét.
Összetett keresés
  Újdonságok  
VGA SAPPHIRE RX 570 PULSE 8GB GDDR5 11266-36-20G
VGA SAPPHIRE RX 570 PULSE 8GB GDDR5 11266-36-20G
Bruttó: 104.507 Ft
(82.289 Ft+Áfa)
  Információk  
Szállítás és garancia
Az adatkezelésről
A használat szabályai
Kapcsolat - Vevőszolgálat
Cégismertető
Garancia Garancia

 

V. John Bt - Elvis Computer

2900 Komárom, Kalmár köz 1.

Tel: 34/341-927, 30/629-30-93

A leadott rendelést 3-5 napon belül lehet átvenni. Az átvétel időpontjáról SMS üzenetet küldünk a megadott telefonszámra!

A rendelést ingyenesen tudja átvenni üzletünkben!

A webáruházban feltüntetett árak eltérhetnek az üzletben lévő áraktól!

Fizetés az áru átvételekor történik!

Az átvétel időpontjáról emailban, vagy a megadott telefonszámon értesítjük!

 

Garancia útmutató

A V. John Bt - ELVIS COMPUTER mindig is híres volt arról, hogy a számítástechnikai alkatrészek piacán messze elkerülte a bizonytalan helyről származó, rossz minőségű termékeket, és ezek forgalmazását. Ebből adódik, hogy kétes eredetű és minőségű termékek a kínálatunkban nem tűnnek fel. De sajnos, ami elromolhat, az el is romlik - a legnevesebb gyártók termékeivel is előfordulhat, hogy meghibásodnak.
  
1. A termék garancia időtartama

Használt termékeinkre 6-12 hónap garanciát vállalunk.

A gyártók az esetek nagy részében egy év garanciát vállalnak az alkatrészekre. Számos termékünk garanciája azonban két, három vagy több évre szól.

A termékek adatlapján és a garancialevélen feltüntettük, hogy a termékre mennyi idő a garancia, és azt hol lehet érvényesíttetni.

2. A garancia érvényesítése
 
A webshopban vásárolt termékek garanciáját Ön az Elvis computer üzletén keresztül, vagy márkaszervizen keresztül tudja érvényesíteni, tehát kérjük, hogy meghibásodás esetén a boltot keresse. Rendkívül fontos, hogy a rendelés átvételekor kapott garancialevelet, garanciajegyet Ön megőrizze. Szintén őrizze meg a vásárlásról kiállított részletes számlát!
Ha az alkatrészre a gyártó, vagy az importőr vállal garanciát, akkor annak javítását a szakszerviz látja el. Ez esetben a termék mellé adott, gyártói garanciapapíron feltüntetett szervizzel vegye fel a kapcsolatot. Ilyen gyártói garancialevéllel rendelkező termékeket sajnos nem áll módunkban bevizsgálni, javítani, cserélni. Garanciális javításokra kizárólag a gyári garanciajegyen feltüntetett szakszervizek jogosultak. (Példa ilyen termékekre és gyári garanciára a HP (Hewlett-Packard) nyomtatók és a különböző monitorok serege.)
 
Bővebben a jótállásról, garanciáról:
 

Jótállás érvényesítése a fogyasztóvédelemnél:

A fogyasztóvédelem alapvető célja a fogyasztónak a gyártóval, szolgáltatóval, illetve a forgalmazóval szembeni érdekérvényesítésének biztosítása.

Hogyan történik a fogyasztói igény érvényesítése?
Az igények érvényesítése a fogyasztóvédelmi intézményrendszeren és az igazságszolgáltatáson keresztül történik.

A fogyasztói szerződések keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése:

Hol kell benyújtani a szavatossági igényt?

A szavatossági igényt annál a kereskedőnél kell bejelenteni, amelytől a fogyasztó a terméket vásárolta. A forgalmazó köteles a szerződés megkötését bizonyítottnak tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számla, nyugta).
A szavatossági igény bejelentésekor a kereskedő köteles jegyzőkönyvet felvenni.
A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesítésekor nem tud nyilatkozni, álláspontját legkésőbb 3 munkanapon belül köteles közölni a fogyasztóval. Ha a jegyzőkönyv felvételére sem került sor, akkor azt a területileg illetékes felügyelőség felé kell jelezni.

Mikor indokolt a békéltető testülethez fordulni?
Ha arról szól a vita, hogy a meghibásodás rendeltetésszerű vagy rendeltetésellenes használat eredményeképpen keletkezett-e, az illetékes békéltető testületnél indokolt elkezdeni a vitarendezést.

A fogyasztó kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a forgalmazónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a forgalmazó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud megfelelő határidőn belül, jelentős kényelmetlenség okozása nélkül eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Kötelező jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozóan 1 éves kötelező jótállás vállalását írja elő a jogszabály.
 
Mivel lehet a jótállási igényt érvényesíteni?
A fogyasztó jótállási igényét jótállási jeggyel érvényesítheti. A jótállási jegyet a forgalmazó a fogyasztási cikkel együtt, a szolgáltatást nyújtó vállalkozó pedig a szolgáltatás díjának átvételekor, legkésőbb azonban a termék fogyasztó részére történő átadásakor köteles a fogyasztó részére – annak külön kérése nélkül – átadni.
 
Jótállás alapján a fogyasztó ugyanazon jogokat érvényesítheti, mint a szavatosság körében, szolgáltatás esetén kicserélés helyett a munka újbóli elvégzése kérhető. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész építhető be.
 
Mely esetben lehet kérni a vásárolt termék cseréjét?
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt annak megvásárlásától számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó köteles a fogyasztási cikket kicserélni.

Panasz esetén hova lehet fordulni?
A fogyasztó panaszbejelentése alapján az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőség indít eljárást.

Intézkedésként jellemzően a jogsértő állapot megszüntetését célzó, kötelezést tartalmazó határozat kiadására kerül sor, szankcióként fogyasztóvédelmi bírság kiszabására van lehetőség.
Békéltető testület
A békéltető testület ingyenesen igénybe vehető és az ország egész területén hozzáférhető vitarendezési fórum, a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület eljárásának célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy (fogyasztói jogvita) egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügy eldöntése a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésének biztosítása érdekében.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerve:

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos László út 2.
Telefon: 34/309-303

 

 

 

Folytatás


Országos szervízpartnerünk
  Bevásárlókosár  
0 cikk
  Hírlevél  
ÉrtesítésekFeliratkozás a hírlevélre

E-mail cím

Felíratkozok
  Ajánlott termékek  
01.USB PENDRIVE 16GB 3.0 KINGSTON DTIG4/16GB
02.HDD 3,5" 1TB WD SATA3 64MB 7.2 WD10EZEX BLUE 2ÉV
03.SSD 120 GB 2,5" SATA3 KINGSTON SA400S37/120G 3ÉV
04.KAB - SATA ÁTALAKÍTÓ Y TÁPKÁBEL MOLEX - 2X SATA
05.24TA ASZTALI NAPTÁR KIFUTÓ
06.23TA ASZTALI NAPTÁR HÁTLAP 750G
07.WEBKAMERA LOGITECH C170 1,3MP 2ÉV
08.KAB - SATA ÁTALAKÍTÓ TÁPKÁBEL MOLEX - SATA
09.RAM DDR 512 MB 400 CSX 5 ÉV
  Írjon nekünk!  
Az Ön véleménye számit nekünk!